Brev:
2-3 mrd. og lære selv at falde i søvn
26. oktober 2013
Alder:
2 mdr.
2-3 mrd. og lære selv at falde i søvn
Hej Helen
Vi har en dejlig datter fra august 2013, og glad og tilfreds pige. Men, vi har svært ved at få hende til at falde i søvn om aftenen.
Hun sover to lange lure om dagen, hvor hun selv falder i søvn i sin lift, evt. ved at vi lige vugger hende lidt. Om aftenen kan hun næsten ikke falde i søvn, hvis hun ikke er ved brystet og i tæt kontakt ved nogen.
Hun bruger ikke sut og vil ikke så godt tage imod den, men vi vil gerne lære hende det, da vi har på fornemmelsen, at hun sutter pga. tryghed end sult, hun tager rigtig godt på.
Har du evt. et råd til dette?
Indimellem kan vi få hende til at sove ved at vi har hende på armen, unden at hun sutter, men så vågner hun når vi lægger hende ned i liften, og så bliver hun ked af det.
Hvordan kan vi lære hende at falde i søvn uden bryst i munden og i liften?
Hilsen Jane