Brev:
Hvordan får jeg kontakt
16. november 2004
Alder:
11 mdr.
Hvordan får jeg kontakt
Kære Helen
Min søn på 11 mdr vil hellere selv sidde på gulvet og lege med sit legetøj og hopper på numsen væk, når man sætter sig ved ham.
Jeg har set et program om en familie hvor sp siger til dem de skal lege noget mere med deres søn, da han leger forbi hende.
Er det et led i hans udvikling eller skal jeg bekymre mig? Vi har aldrig brugt at lade ham sidde alene for længe og lege.
Eller skal jeg respektere hans privatliv?
Gitte