Brev:
Småtspisende morgen og formiddag
28. oktober 2013
Alder:
9 mdr.
Småtspisende morgen og formiddag
Hej Helen.
Vores datter på nu 9 mdr er meget småtspisende om morgenen. Hun spiser stort set ingenting. Vi har tilbudt havregrød, øllebrød, købegrød og brød. Det bliver til et par skefulde eller bidder, ikke ret meget mere. Jeg har før skrevet til dig og spurgt til hvor mange flasker hun bør have som 8-9 mdr. Og du har skrevet at den inden dagens første lur, formiddagsluren, kunne undværes. Men jeg synes at når hun nærmest ikk får noget at spise til morgenmad, er det svært for mig at lægge hende i barnevognen uden den flaske.
Jeg har også forsøgt at tilbyde hende grød eller brød inden formiddagsluren, men det er samme scenarie som ved morgenmaden. Et par skefulde eller bidder bliver det til. Det skal lige skrives at hun bestemt ikke sluger flasken hun får tilbudt, men jeg tilbyder den fordi jeg ellers tænker hun vågner meget sulten. De gange hun ikke drikker så meget af flasken inden lur, virker hun ikke vildt sulten.
Er hun bare ikke sulten om morgenen og skal vi acceptere det, men selvfølgelig forsætte med at tilbyde det samme vi hele tiden har gjort?
Venlig hilsen
Mor