Brev:
Udslæt omkring munden
17. november 2004
Alder:
5 mdr.
Udslæt omkring munden
Hej
Jeg er for et par uger siden begyndt med grød til min søn på 5½ måned. Han spiser kun et par skefulde ad gangen, men får masser af grød på hagen og kinderne : ), og der bliver han helt rød i plamager, når han er færdig med at spise, altså der hvor huden har været i berøring med grøden.
Indtil videre har vi prøvet med hirsegrød med æble, som han ikke var så vild med, og så risgrød med banan. Det er især, når han har fået risgrød, at han får det udslæt.
Er det fordi hans hud er sart, eller kan det være et tegn på, at der er noget i grøden, han ikke kan tåle? Det forsvinder igen efter et par timer. Håber, at du har et bud på, hvad det kan skyldes.
Og tak for en god brevkasse!
Hilsen Camilla og Mads