Brev:
Forvirring omkring maizena
18. november 2004
Alder:
5 mdr.
Forvirring omkring maizena
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål angående maizena majstivelse.
Er det okay at give grød lavet af maizena? Jeg synes nemlig kun jeg kan finde opskrifter på vælling som er lavet med dette.
Jeg har selv lavet grød af maizena og min søn på 5 1/2 måned er vild med det. Nu vil jeg så gerne give ham noget andet, for at variere kosten lidt, og har forsøgt med hirsegrød, men det vil han bestemt ikke have.
Er der andre typer grød som minder om majstivelse, når man tænker på konsistens/smag?
Venlig hilsen Mathilde