Svar: Forvirring omkring maizena
18. november 2004
Alder:
5 mdr.
Kære Mathilde
Så vidt jeg ved er der ingen problemer i at lave grød på Maizena, hvilket du jo også har gjort:o) Du kan dog også lave grød på almindelig majsmel eller lave grød på rismel.
Majs- og rismel giver også en blød og lind grød, hvor hirse gør at grøden er lidt mere 'fnugget' og det er måske det, din søn reagerer på.
Du kan på apoteket købe bogen 'Mad til spædbørn og småbørn'. Her findes der opskrifter på og beskrivelse af forskellig grød.
Fortsat held og lykke med ham.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske