Brev:
Natteroderi 6 mdr
21. november 2004
Alder:
6 mdr.
Natteroderi 6 mdr
Hej Helen
Vores datter på snart 6 mdr. vågner hver 2 time om natten, og er små sur, jeg står op de første par gange og ammer, men hun sover ikke rigtigt igen, altså før hun kommer over i vores seng og ligger imellem os, så sover hun med et brag...
Kan det være noget hun gør bevist?
Er det et spørsmål om hun mangler tryghed?
Det har stået på i 3 dage/nætter nu!
Hilsen Rikke