Brev:
Hvornår SKAL de kunne gå ?
25. november 2004
Alder:
14 mdr.
Hvornår SKAL de kunne gå ?
Hej Helen
De to store gik selv uden støtte, da de var præcis 12 mdr - deres lillesøster er lige blevet 14 måneder - og går "kun" med støtte. Altså hun rejser sig op alt og alle, og går rundt om møbler - hun kan kravle op ad trappe. Vi "øver" hende i at gå, når vi har hende i vores hænder så går hun selv, og virker stolt og glad over at hun går - men hun vil ikke selv gå..
Jeg ved godt, at man ikke må sammenligne med de store, men jeg må da indrømme at jeg er lidt trist over, at hun sådan skiller sig ud fra hendes søskende, og at folk spørger "går hun ikke endnu" eller "går hun nu" :-(.
Jeg har læst at "normalen" for at børn går, er omkring 16-18 mdr - men jeg kan ikke få det til at hænge sammen med veninders børn og mødregruppe som har gået tidligere.
Hilsen
Mor til 3