Brev:
Energi savnes
26. november 2004
Alder:
3 mdr.
Energi savnes
Så skriver jeg igen
Jeg ammer nu stadig min søn på 3,5 mdr. Er oppe nu en gang om natten stadig, men prøver at ændre dette. Ingen mulighed for at sove i løbet af dagen. Jeg savner energi, og vil gerne spise noget ginseng eller lign. Drikke frisk C vitamin, altså orangejuice eller lign. Evt. løbetræne. Jeg er virkelig ved at være til sokkerholderne, så jeg håber, at du har et godt her og nu råd. Jeg tør ikke ginsengen, og orangejuicen, da man siger, at det går i mælken. Og hvad med løbetræningen, går det ikke også i mælken, så den bliver sur?
Er der grøntsager eller lign. jeg kunne spise mere af? jeg har tabt mig en del, er kun 1-2 kg fra min idealvægt, så måske er det gået for hurtigt?
Venlig hilsen
Susanne
PS.Hvor jeg bor er der ikke fitness klubber, jeg er mest til løbetræning, da det er flexibelt. Da jeg var gravid, havde jeg meget energi, men fik også mange jerntabletter hver dag, måske jeg skulle prøve det igen?