Brev:
Min baby sover kun 1 time ad gangen om natten
28. november 2004
Alder:
1 mdr.
Min baby sover kun 1 time ad gangen om natten
Kære Helen
Har du et godt råd til en træt mor? Min baby (1 mdr.) sover kun 1 time ad gangen om natten. En ammetår kan som regel få ham til at falde i søvn igen, men jeg har på fornemmelsen, at han spiser for lidt ved de lejligheder, fordi han er søvnig og hurtigt falder i søvn ved brystet. Er det mon derfor, han vågner igen så hurtigt, og er der noget, jeg kan gøre ved det?
Jeg synes ikke, vi havde de problemer med hans storebror, der gerne sov to-tre timer ad gangen i denne fase...
Har du et opmuntrende råd om ikke andet?
Venligst
Neel Rocco