Brev:
Efterfødselsreaktion og bør jeg gøre noget
28. november 2004
Alder:
12 mdr.
Efterfødselsreaktion og bør jeg gøre noget
Hej Helen
Nu er det et år siden min fødsel, men jeg har stadig det så skidt med den. Jeg havde en dårlig graviditet, svangerskabsforgiftning, graviditetsbetinget diabetes, høje levertal var indlagt mange gange og blev sat i gang i uge 35+2 lå i 36 timer og endte med kejsersnit. Nichlas kom på neonatal pga vejrtrækningen. Amningen kom aldrig igang, jeg var hele følelses registeret igennem, fik aldrig snakket med nogen på sygehuset om det og drømmer stadig om ikke at kunne ligge med Nichlas på maven lige da han blev født, men se ham igennem glas i en kuvøse.
Har dog idag en dejlig dreng på 11 ½ mdr der trives men bekymrer mig meget om hans trivles osv.
Bør jeg få hjælp et sted fra til at få det hele ud af kroppen og få talt om det eller hvad pokker gør jeg. Jeg føler mig tit som en dårlig mor og er meget flov over at stadig være i tankerne om den fødsel.
Gitte