Brev:
Sove på maven - 11 mdr.
29. november 2004
Alder:
11 mdr.
Sove på maven - 11 mdr.
Nichlas er begyndt at sove på maven triller rundt mange gange om natten på maven og tilbage igen, - jeg vender ham om hver gang.
Hvordan er det nu med vuggedød og sove på maven?
Gitte og Nichlas 11 ½ mdr