Brev:
Taber sutten
18. februar 2014
Alder:
15 mdr.
Taber sutten
Hej Helen.
Mange tak for dit sidste svar, det var jeg glad for.
Vi har et andet problem.
Vi har haft en søn der bare har sovet super godt om natten og sovet hele natten igennem, men nu vil han ikke sove på sit eget værelse mere, så vi har nu måtte flytte sengen ind til os og så går det lidt bedre, men han er begyndt at vågne hele tiden for at få sutten, nusseklud og blive puttet igen og må ærligt sige det er vi ved at være trætte af for får hele tiden afbrudt vores søvn og vil da os gerne have ham ind på sit eget værelse igen.
Tænker bare det er mærkeligt han ligepludselig har det problem, han har sovet igennem siden han var 3 uger. Så er ikke vant til at vågne så mange gange :-)
Skal vi vende ham af med sutten eller hvad?
Vi har os det problem at vi kan ikke få ham til at sove uden en godnat flaske og den ville vi os rigtig gerne af med men hvordan?
Hilsen