Brev:
Vedr. Mad før middagslur
20. februar 2014
Alder:
9 mdr.
Vedr. Mad før middagslur
Hej igen,
Jeg har lige et tillægsspørgsmål :-)
Når min datter sover lang formiddagslur, frokost 11.30-12, tættere på 12, og holder sig vågen til 15.30, hvor hun sover en lille lur igen, er det så ikke bedre at give hende 16.00-måltidet ca. kl. 14.30-15? Der er det jo nogle timer siden, hun har fået frokost. Så give hende lidt mere i stedet for bare lidt banan som nu? Og så vente igen med mad til aftensmaden 17.45-18? Eller skal jeg tilbyde hende lidt A38 el. lign. når hun vågner eller jeg tager hende op senest 16.30..
Med venlig hilsen
Helle