Brev:
Hjælp til at sove - 8 mdr.
23. februar 2014
Alder:
8 mdr.
Hjælp til at sove - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg skriver til dig fordi jeg virkelig har brug for din hjælp.
Vores 8 måneders datter vågner hver anden time om natten og vil kun falde til ro igen hvis jeg ammer hende.. Hun plejer at vågne hver fjerde time men de sidste par uger har det været hver anden.. hun spiser godt i løbet af dagen og trives godt og er en glad mild pige men om natten og når hun skal sove i løbet af dagen blir hun rigtig ked af det.
Om aften kl 19 ligger jeg hende til og der falder falder hun i søvn så jeg kan give hende sutten og bære hende ind i hendes seng og så sover hun, men vågner så igen 2-3 timer efter og så køre det hele natten. Jeg har prøvet at berolige hende uden at amme hende om natten, men hun bliver helt hysterisk og vælter rundt i sengen og græder meget hysterisk ?
Så det ender altid med at jeg ammer hende alligevel.
Håber du kan hjælpe os, så vi alle kan få noget søvn.
Kærlig hilsen
De trætte :-)