Brev:
Tænder? - 7 mdr.
4. december 2004
Alder:
7 mdr.
Tænder? - 7 mdr.
Kære Helen
Jeg har lige et spørgsmål angående tænder. Det ser ud som om min søn på knap 7 mdr. er ved at få tænder i undermunden, tandkødet er lidt hævet og jeg kan svagt skimte lidt hvidt.
I går og i dag bliver han ked af det ved måltiderne og "spytter" maden ud igen, både grød, rugbrødshapser og faktisk alle de ting han ellers elsker at få.
Han kører hænderne rundt i hovedet og kører op. Der plejer ellers ikke at være problemer med måltiderne.
Kan det være pga. de kommende tænder? Han er ellers frisk og i godt humør på andre tidspunkter.