Brev:
Kan ikke lide grød
25. marts 2014
Alder:
7 mdr.
Kan ikke lide grød
Hej Helen
Hvad kan jeg give min søn på 7,5 måneder, som ikke vil spise grød eller øllebrød?
Han har aldrig været begejstret for det, men nu begynder han simpelthen at græde, hvis jeg giver ham det, så den går ikke længere.
Han får 4 måltider om dagen, hvoraf to af dem er mos. Desuden får han et lille mellemmåltid inden formiddagsluren, som er frugtmos. Han spiser rigtig meget fingermad ved siden af skemaden og vil faktisk kun spise af skeen, hvis han samtidig selv sidder med noget mad i hånden.
Han er helt pjattet med moset banan og hans mave har indtil videre taget det fint, men det kan han jo ikke få tre gange om dagen ;-)
Jeg er altså på udkig efter noget at give ham til morgenmad og eftermiddagsmad. Har selv overvejet minifras, hvad synes du om det?
Hvad med surmælksprodukter? Må han få det til mellemmåltid endnu?
Hilsen Julie