Brev:
Grøn allomin
5. december 2004
Alder:
3 mdr.
Grøn allomin
Kære Helen Lyng Hansen
Jeg vil lige høre om man udelukkende kan give sit barn grøn allomin. Vores datter har fået en flaske dagligt i knap en uge, men det virker som om hun bedre kan lide det end allomin 1?
Med venlig hilsen
Nete