Brev:
Jerndråber 1 år
7. december 2004
Alder:
12 mdr.
Jerndråber 1 år
Nichlas bliver et år nu og drikker ikke så meget mme mere. Hans jernbehov blev dækket ind før af det. Hvad så nu, skal han til at have jerndråber eller kan kosten dække det?
Gitte