Brev:
Opskrift på musligrød
1. maj 2014
Alder:
8 mdr.
Opskrift på musligrød
Hej Helen
Tak for en god brevkasse.
Jeg har haft lånt din bog "Helens bog om mad og børn" på biblioteket og var glad for den, den måned jeg havde den. Den er meget populær og der er lang ventetid på den, så jeg måtte aflevere den hurtigt igen.
Jeg glemte, at skrive opskriften på musligrød ned - og har siden ledt på nettet og hos veninder for at få den. Det har været uden positivt resultat og derfor vil jeg høre dig, om du vil sende den her på mail til mig?
På forhånd tak - Venlig Hilsen
Joanna