Brev:
Olie i økologisk købe baby mad
6. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Olie i økologisk købe baby mad
Kære Helen.
Vi er tilflyttere fra København til landet og må desværre sande, at det er meget op ad bakke med at skaffe økologiske ingredienser til vores datters ske mad i butikkerne herude og det vil vi gerne prioritere for at hun indtager så få giftstoffer som muligt, via maden.
Derfor har vi måtte ty til nogle produkter på glas, for dem kan man godt få økologiske.
Her undrer det mig bare, at de indeholder olie, men der står på glassene at de GERNE må opvarmes? Her tænker jeg på, at man ellers, normalt, jo ikke må opvarme babys mad når der er olie i.
Tak :)