Brev:
Hård mave af jern?
6. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Hård mave af jern?
Hej igen.
Så er vores datter fyldt seks måneder og skal starte på jern dråber.
I den forbindelse to spørgsmål:
1. Jeg har købt nogle jerndråber på jala helsekost online. Går ud fra det er underordnet hvilke jerndråber det er, bare der står på, at de er egnet til babyer?
2. Da jeg som gravid tog jern, fik jeg at vide at man kunne få hård mave af det.
Kan man risikere det samme med jern dråberne til vores baby, for det vil jo mildest
talt være ret irriterende, når hun skal have dem dagligt.
Tak :)