Brev:
Smutvej til fisk
6. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Smutvej til fisk
Hej igen... :)
Min mand og jeg kan ikke lide fisk og derfor er det ikke noget, der bliver lavet til aftensmad hjemme ved os… MEN vi vil meget gerne have at vores datter får noget fisk, da det jo er sundt.
Jeg vil prøve at købe en torsk ved fiskemanden og koge til at blende i hendes kartoffelmos, men umiddelbart tror jeg ikke at det er noget jeg vil gøre flere gange om ugen.
Så :
Har du nogen gode smutveje til fisk, som ikke indebærer at stå og filetere og koge en "rigtig" fisk?
Jeg har fået tips af veninder som fx torskerogn på dåse og en har også sagt, at Irma har en økologisk sildepostej man kan blende i.
Er det, i din optik, en udemærket måde at komme omkring det med fisk på og kender du andre gode smutveje til den ikke fiskespisende familie, som gerne vil have et fiskespisende barn? :)))))