Brev:
Mors kostomlægning
11. maj 2014
Alder:
17 mdr.
Mors kostomlægning
Hej Helen
Vi har de sidste 9 måneder haft vores kost lagt om og tænker da at fortsætte med det da det virker og vi har tabt os og holder vægten. OG har fået langt mere overskud i hverdagen!
Det går ud på at vi ikke spiser kulhydrater fra ris, kartofler, pasta, brød osv. Selvfølgelig får Frederik brød med på madpakken og indtil nu har vi lavet ekstra sovs, kartofler, ris eller pasta til ham, da jeg er i tvivl om han kan / må undvære det.
Kan han det? Altså undvære de kulhydrater og spise som vi gør, eller skal vi fortsætte med at lave noget til ham ved siden af?
Ellers trives han. Er 90 cm og vejer ca 13-14 kg. Har lidt tumlings-direktør-mave og dobbelthage men er ellers en høj almindelig dreng. Han kan hvad han skal og suser derudaf.
Venlig hilsen
Frederiks mor