Brev:
Jerndråber.
14. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Jerndråber.
Hej Helen.
Er der noget i vejen for at jeg giver jerndråber (bruger dem fra Medic, da dem fra Danasan fik min datter til at kaste op. Smagte dem selv og uf, forfærdeligt!) sammen med D-dråber, biogaia mælkesyrebakterier dråber om morgenen, sammen med ølle/havregrød blandet i lidt af frugtmos toppingen?
Kan se i andre tråde du anbefaler jern i frugtmos om eftermiddagen, men jeg husker som en si (ammehjerne er undervurderet!) så hvis det ikke er noget med at jernet modarbejder D-dråberne vil det letteste for mig og min datter klart være at give det hele på samme tid, så er det overstået.
Tak :)