Brev:
Kolde hænder
11. december 2004
Alder:
3 mdr.
Kolde hænder
Hej Helen
Jeg har en lille dreng på snart 3 måneder. Han er sund og rask og er for det meste glad..
Der er bare en ting der undrer mig...
Han har næsten altid helt kolde hænder, selvom resten af kroppen er helt varm er hænderne stadig kolde.. Hvis de endelig er varme så er de tit helt "klamme"..
Jeg har selv meget dårligt blodomløb og har også altid kolde hænder og fødder, så jeg har tænkt på om det også kan være problemet for Magnus..
Det lader ikke til at generer ham, jeg synes bare det er meget underligt. Jeg har godt ladet mig fortælle at babyer har kolde hænder i starten, jeg synes bare han er ved at være gammel nu.
Hilsen
Gitte