Brev:
Popcorn
11. juni 2014
Alder:
11 mdr.
Popcorn
Hej Helen, tak for dine brugbare råd!
Nu har jeg endnu et spørgsmål, som har gjort mig helt bange;
Vi havde gæster for et par dage siden, der holdt min dreng, og fodrede ham med popcorn, uden jeg så det. Da jeg opdagede det, var jeg, som oftest, ikke stærk nok i mor-rollen til at sige fra, suk :( Bliver ofte kritiseret for at være for beskyttende.
Og nu læser jeg rædsomme ting, der er sket med børn der har spist popcorn, ikke kun, at de er blevet kvalt, men at de små "ting" i popcornene har revet hul indvendig og andet.
Min kære dreng har haft en rædsom nat, med meget luft i maven - i hvert fald har han møvet voldsomt rundt, og når der så kom luft ud, så lå han roligt nogle minutter, for så at møve rundt igen.
Er der en sammenhæng? Kan der være sket noget alvorligt?
Jeg går ud fra, at de "kun" har givet ham de poppede popcorn, men selv dem kan jo have de små bitte lidt skarpe ting indeni sig?
Tak igen
PS. Nu vi er ved emnet - netop luft i hans mave er ofte et problem, dog ikke som i nat. Vi er nogle gange tilbage ved helt kolik lignende tilstande, som i starten, men uden gråd, bare med benene trukket op under sig osv. Han kommer selv af med luft ud af munden i form af bøvs, men jeg synes at hans luft den anden vej virker svær at komme af med. Er nogle børns tarmsystem bare ekstra-ekstra længe om at modnes eller?