Svar: Nan pro 3 junior
26. juni 2014
Alder:
10 mdr.
Kære Julie
Tak for dit brev :)
Du kan roligt give din dreng NAN pro 3 junior, nu hvor han er 10 måneder gammel. Det er lavet til børn fra 10 måneder.
Sammenlignet med NAN pro 2, så er energindholdet lidt højre i NAN pro 2 end i NAN pro 3 Junior. I NAN pro 2 er der 495 kcal pr 100 gram. I NAN Pro 3 Junior er der 480 kcal pr 100 gram. Der er små forskelle i vitamin og mineralindholdet, men det er umiddelbart en ganske lille forskel, der er mellem NAN pro 2 og NAN pro 3.
NAN pro 3 er lavet som alternativ til komælk. Det betyder f.eks. at protein og salt niveauet er kraftigt reduceret, det har en god fedtsammensætning og det indeholder DHA som er vigtigt for barnets synsudvikling.
Så du behøver ikke bytte pakken med NAN Pro 3. Du kan give din dreng det både varmt i flaske og som kold drikkemælk - igen som alternativ til sødmælk.
Håber du kan bruge dette lidt videre og dejligt at høre at I er kommet godt igennem et tigerspring :)
Fortsat held og lykke
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske