Brev:
Afføring 7 mdr
17. december 2004
Alder:
7 mdr.
Afføring 7 mdr
Jeg har en søn på 7 mdr. Han får daglig sveskemos pga. tendens til hård mave. Jeg har imidlertid fundet ud af, at definitionen på hård mave er meget forskellig fra person til person.
Min søn har ikke ondt, når han har afføring, selvom det er "en aktiv proces", hvis man kan sige det sådan... Han har daglig afføring mellem 1-3 gange og det er, hvad jeg vil kalde faste portioner på størrelse med en 5 kr. Er det normalt for hans alder?
Jeg har tænkt på laktulose, men er ikke interesseret i at starte på dette med mindre det er nødvendigt. Kan laktulose gennem længere tid gøre, at den normale fordøjelse bliver dårligere?
Han har fået grød og mos siden han var 4 mdr. så er godt igang med dette. Får også rugbrødshapsere. Får erstatning om dagen og ammes sen aften, nat og tidlig morgen.
Rigtig glædelig Jul!