Brev:
Flytning 1 år
17. december 2004
Alder:
12 mdr.
Flytning 1 år
Hej
Vi skal flytte til en anden landsdel om en månedstid, og jeg spekulerer meget på hvordan og hvor meget det vil påvirke vores præcis 1 år gamle datter.
Jeg er bange for at hun vil blive urolig og utryg ved at opleve at vores hjem bliver pakket ned i kasser (hvilket vi bliver nødt til at gøre over et par uger). Selve flyttedagen skal hun passes hos min svigermor, så hun ikke oplever tumulten osv. Jeg håber så at jeg når at pakke nogen af vores ting ud inden hun kommer "hjem" til det nye hus. F.eks. skal hendes seng, legetøj, høje stol osv. være klar til brug.
Har du nogen erfaringer med hvordan man klarer sådan en flytning på en god måde? Jeg er så nervøs for at hun bliver utryg - vores nuværende hjem har jo været hendes verden hele hendes liv. Er jeg bare for pyldret (det må du gerne fortælle mig hvis jeg er ;-) )?
Mange hilsener
Rikke