Brev:
Gå og stå hvornår?
18. december 2004
Alder:
12 mdr.
Gå og stå hvornår?
Nichlas er et år nu, men vil ikke gå. Han hopper på numsen rundt og har endnu ikke kravlet vil dog gerne derned af nu, prøver at komme om på maven hele tiden fra siddende stilling.
Han står et kort øjeblik med støtte men er ikke vild med det og gør ikke tegn til at rejse sig ved ting.
Er der noget der skal gøres ved det og kan jeg fremme hans lyst til at gå og rejse sig ved ting.
Glædelig jul
Gitte