Brev:
Knap 2 år og vil ikke lege selv
18. december 2004
Alder:
23 mdr.
Knap 2 år og vil ikke lege selv
Hej
Vi har en søn på knap 2 år som ikke vil lege selv. Han vil ikke nødvendigvis altid lege med os, men vil blot have os siddende i nærheden når han leger.
Det samme er gældende i dagplejen. Her leger han fint med/ved siden af - de andre børn, men stort set kun når vores dagpleje moder er i nærheden. Vi har prøvet at sætte forskellige lege igang og så gå lidt væk, men det varer kun meget kort tid før han atter stopper.
Vi har brug for et godt råd til hvorledes vi kan "hjælpe" ham med at kunne forstå at man godt kan lege lidt selv bare en gang imellem.
Udover ovenstående er han en meget glad og tilfreds dreng.
Tak for en god brevkasse.