Brev:
Ostehaps
7. august 2014
Alder:
13 mdr.
Ostehaps
Hej Helen, må min dreng godt få ostehaps?
Er der alternativer, en anden smelteost, der er bedre, og mindre salt?
Det skal helst være en ost, der let blandes i eksempelvis sovs osv. - han vil nemlig ikke spise ost (eller drikke meget mælk) ellers.
Mange tak.