Brev:
Jerntilskud - 6 mdr.
21. december 2004
Alder:
6 mdr.
Jerntilskud - 6 mdr.
Kære Helen
Vores datter på 6½ måned er begyndt på sit 3 "faste" måltid. Men nu er jeg i tvivl, om hun skal have jerntilskud.
Hendes dag ser således ud:
7.00 MME (100 ml)
9.00 1 dl grød (pulver)
12.00 1½-2 dl øllebrød tilsat 50 ml MME
14.00 frugtmos
16.00 MME (100-150 ml)
18.00 1 dl Grønsagsmos med lidt MME
19.30 Vælling (175 ml)
Hun får vand til de faste måltider og ind i mellem får hun en skorpe at tygge i.
Efter hun er begyndt på sit 3. måltid, er hun ikke så interesseret i flasken, jeg har hørt, at hun skal have min. 400 ml MME for ikke at skulle have jerntilskud, men tæller vællingen med i det regnestykke ?
Hun er en glad pige, som tager på i vægt, og er meget aktiv i løbet af dagen.
Tak for en god brevkasse og glædelig jul og godt nytår.
Med venlig hilsen
Mari-louise Melchior