Brev:
Vægt - 1 år
22. december 2004
Alder:
12 mdr.
Vægt - 1 år
Hej
Min datter, som lige er blevet 1 år, har ikke rigtig taget på de sidste par måneder. Hun blev målt og vejet da hun var 9 måneder, hvor hun vejede 9,9 kg. og målte 78 cm. Her 3 måneder senere vejer hun kun 10 kg. lige ud og måler 82 cm. Hun er altså vokset fint i længden, men ikke tilsvarende i vægt.
Det skal siges at hun har været syg et par uger før hun blev vejet. Først havde hun diarré og så lungebetændelse som behandles med penicillin. Jeg tror derfor hun har vejet lidt mere, men alligevel er det lidt bekymrende, synes jeg.
Hvad mener du? Og synes du vi skal gøre et eller andet, f.eks. gå over til sødmælk (hun får letmælk nu) og komme smørklat i maden - eller hvad?
Hendes appetit er kommet godt igen nu efter sygdomsperioderne...
På forhånd mange tak!
Rikke