Brev:
Tænder - 10 mdr.
28. december 2004
Alder:
10 mdr.
Tænder - 10 mdr.
Min datter er nu 10,5 måneder. Da hun var 7 måneder fik hun sin første tand. Nu 3,5 måneder efter, har hun ikke fået flere tænder, og den hun fik, da hun var 7 måneder er kun halvt stor. Er det normalt?
Jeg troede, at når barnet fik sit første tand, så voksede det hurtigt, og de andre tænder kom umiddelbar efter. Hun har været syg med lungebetændelse i 2 måneder.
På forhånd tak.