Brev:
Antal lure om dagen
29. december 2004
Alder:
9 mdr.
Antal lure om dagen
Kære Helen
Så er min pige blevet 9 måneder. Hun spiser og sover upåklageligt. For en måneds tid siden skar jeg en lur væk, så hun nu sover to gange i løbet af en dag. Hun sover 11-12 timer om natten, hvilket jeg gerne så hun fortsætter med.
Har du mon et bud på hvornår hun kun skal sove en enkelt middagslur - eller er det ikke sådan lige at sige?!
Godt nytår og kærlig hilsen