Svar: Antal lure om dagen
29. december 2004
Alder:
9 mdr.
Hej med dig
Mange og nok de fleste børn har behov for to lure i løbet af dagen frem mod 1½ års alderen, men enkelte kan fra 1 års alderen nøjes med en lur. Atter andre har stadig behov for to lure en imellem, selv om de er blevet 1½ år.
Din datter er nu 9 mdr gammel og jeg vil formode at hun vil have brug for 2 lure det næste halve år, men du må se hvordan det går. Det er jo vigtigt ikke at fokusere på barnets alder, men i stedet se på barnet og putte det, når det er træt:o)
Som du selv er inde på så er der ikke faste regler for dette, men hermed har du fået et fingerpeg.
Godt nytår til dig og din familie.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske