Brev:
Ak, de julegaver: Gå-bil
30. december 2004
Alder:
11 mdr.
Ak, de julegaver: Gå-bil
Kære Helen
Laura og Elisabeth har (blandt læssevis af andet legetøj) fået en gå-bil forærende. Det er sådan en, man kan sidde på og skubbe sig frem, eller man kan stå bag den og skubbe på ryglænet, der har et håndtag, altså som en alm. gåvogn. Jeg synes dog at kunne huske, at du fraråder den slags biler, fordi børn kan komme til at gå på tæerne? Indtil videre har vi parkeret bilen oppe hos deres bedsteforældre...
Må de bruge den, når de kan gå selv uden støtte, eller hvad? Eller når de går sikkert? Lige nu går de glade rundt med deres alm. gåvogne, og kan stå kort tid selv, men altså ikke gå uden støtte endnu. Jeg ville jo meget nødigt have, at sådan en gå-bil skulle ødelægge deres ellers gode udvikling.
Nytårshilsner,
Fie
P.S. Tak for svaret omkring Elisabeth, der kravler op på bordet fra Tripp Trapp-stolen. Vi havde dog allerede indkøbt de omtalte puder, som altså ikke gjorde nogen forskel. Til gengæld har hendes tvillingesøster luret fidusen af, så nu har jeg TO børn, der nogle gange kravler ud af stolene, samtidigt med, at man forsøger at give dem mad - det kan godt være rimeligt stressende!! ;-)