Brev:
Vælling 5 mdr
10. januar 2005
Alder:
5 mdr.
Vælling 5 mdr
Hejsa
Jeg er netop begyndt at give min datter en flaske vælling til natten, men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg bedst gør..
Hun er næsten 5 mdr. og har indtil nu været fuld amme-barn.
I løbet af aftenen spiser hun mange gange. Der er ikke faste tider, men eks kl 14.30, 16.30, 18.30 og 20.00. Efter kl 20 falder hun nogen gange i søvn, men vågner kort tid efter og vil spise igen for at falde til ro.
Skal hun have vælling i forbindelse med amning eller kan hendes mave tåle vællingen uden at få mælk samtidig?
Har du forslag til hvordan jeg griber aftenen an?
Venlig Hilsen
Susanne