Brev:
Vælling og maveproblemer
15. januar 2005
Alder:
3 mdr.
Vælling og maveproblemer
Min lille Datter på 3 1/2 måneder har fået MME siden sin 3. uge. Hun har i den forbindelse døjet meget med forstoppelse og vi har givet hende 5 ml. laktolose om dagen og gør det stadig.
Vi har forsøgt at trappe ned, men hun får altid derefter problemer med sin mave. Da hun nu er oppe på 1400 ml. MME om dagen, er vi begyndt at give hende GUL allomin med rismel sammen med den syrnede Allomin.
Jeg synes dog at hun er blevet så urolig og klynkende om natten, at heg gerne vil forsøge at give hende vælling. Jeg er bare bekymret for hvordan hendes tarmsystem vil klare det. Og hvornår er hendes tarmsystem så modnet, at vi ikke længere skal give hende laktolose?