Brev:
Øjet skeler! Autostol hvornår?
10. januar 2005
Alder:
8 mdr.
Øjet skeler! Autostol hvornår?
Hej Helen
I går opdagede jeg at min datter på godt 8 mdr nu, ligsom skelede på det venstre øje eller det havde svært ved at følge med det andet, hvis man kan sige det sådan. Det var ikke særlig meget, men alligevel nok til at jeg så det. Hun har aldrig haft noget med øjnene (foruden det snask de har som nyfødte!). Er det normalt at det kan ske eller er det noget der skal undersøges? Jeg tænker mest det sidste, men alligevel er der jo nogle afvigende ting ind imellem der forsvinder! Hvad siger du?
Mit andet spørgsmål er ang. autostol. Hun vejer godt 9 kg og sidder stadig i den skrå lille autostol, men hun er jo blevet så stor at benene nærmest står i vejret og vi tænker at hun må da mangle blod i tæerne efter en lang køretur:-). Samtidig er vi lidt skeptiske for at bruge den anden mht. at holde hovdet. I følge vægtangivelsen på 9 kg så burde hun kunne bruge den nu, men vi vil gerne være helt sikre på at hun er klar til at bruge den. Er der nogle klare regler for hvor langt barnet skal være i sin udvikling for at bruge den?
Glæder mig til at høre fra dig (igen) :0)
Hilsen Camilla