Svar: Hårvask - 0 mdr.
10. januar 2005
Alder:
0 mdr.
Hej Lillia
Der findes ingen faste regler for dette. Det er smag og behag. Personligt synes jeg at man når til et tidspunkt, hvor hår, hovedbund osv. bliver lidt 'nusset'. Det kan være lidt arp eller lidt gylp og så synes jeg nu det er en god idé at vaske håret med en mild babyshampoo.
På den anden side, så har jeg engang mødt en mand, som påstod at han aldrig vaskede sit hår i andet end vand og aldrig havde brugt sæbe, som han mente ødelage hårets naturlige balance - han havde et fint rent hår.
Det er altså en skøns sag:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske