Brev:
Hvornår og hvordan lærer man en 2 årig at tage tøj på og rydde op?
16. januar 2005
Alder:
2 år, 4 mdr.
Jeg vil gerne høre, om du har nogle gode råd til at en dreng på 2 år og 4 mdr. som elsker at rode sit værelse til, og vi står og rydder op der hver dag. Kan man ikke snart begynde at lære ham via leg eller andet at rydde op?
Og det med at tage sit tøj på, vi gør det stadig, men jeg tænkte på, hvornår kan jeg begynde og hvordan gør jeg det så?
Med venlig hilsen
Susanne K.