Brev:
Afhængig af sutten - 5 mdr.
16. januar 2005
Alder:
5 mdr.
Afhængig af sutten - 5 mdr.
Hej
Vores søn på 5 mdr. elsker sin sut, og bliver gal hvis den falder ud om natten. Dette betyder, at vi er nødt til at stå op og sætte den ind, det er ca. 3 gange per nat. Vi er lidt trætte af det, og vil gerne høre hele polemikken omkring sutten.
Kan vi afvænne ham nu? Eller hvornår? Kan vi gøre andet omkring de natlige besøg? Er der forskel på nat og dag?
Med venlig hilsen
Susanne K.