Brev:
Aftrapning af amning
16. januar 2005
Alder:
6 mdr.
Aftrapning af amning
Jeg har nu snart ammet i 6 mdr. med mindre succes, haft 3 mindre brystbetændelser, og ser nu frem til at slutte af. Jeg har ammet før, men husker ikke, hvordan jeg kom ud af det uden problemer. Har du nogle gode naturlige råd?
Med venlig hilsen
Susanne K.