Brev:
7 mdr. og natteroderi
16. januar 2005
Alder:
7 mdr.
7 mdr. og natteroderi
Vores datter på 7 mdr. har længe sovet fra 20.00 - 6.30. Og det er vi glade for. Hun spiser og vokser som hun skal, og er også god til at sove 2x1 times middagslure (formiddag og eftermiddag).
Problemet er, at hun er begyndt at være meget urolig om natten. Hun er for nylig flyttet ind i sit eget værelse. Den første uge gik det godt, men nu er hun begyndt at mosle rundt og ender oppe ved hovedgærdet på tværs i sengen, og kan ikke bevæge sig. Nogle nætter er det 2-3 gange andre hver time. Vi har ingen problemer med at få hende til at sove igen. Hun bliver flyttet på plads, får sutten og sover så.
Men det er jo synd både for hende og os. Er der noget vi ikke har tænkt på?
Venlig hilsen
Mari-Louise