Svar: 7 mdr. og natteroderi
16. januar 2005
Alder:
7 mdr.
Kære Mari-Louise
Måske er din datter begyndt at drømme lidt mere, samtidig med at hun er blevet mere mobil, så det at hun nu er flytet på eget værelse i større seng? gør måske at hun nu møver lidt mere rundt.
Nu er børn jo meget forskellige i størrelse, men hører hun til de 'store' børn så kunne det være at du skulle prøve at give hende en junior dyne at sove med, den kan måske skabe mere ro omkring hende om natten, end den mindre babydyne.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske