Brev:
Hvornår må han få alm mørkt rugbrød?
7. december 2014
Alder:
9 mdr.
Hvornår må han få alm mørkt rugbrød?
Hej Helen,
Kort og godt, hvornår må babyer/børn få alm mørkt rugbrød uden kerner?
Han er 9 mdr nu og spiser rigtigt fint mellemstore stykker bondebrød med pålæg. Så måske vi kunne gå over til almindelig rugbrød uden kerner selvfølgelig?
Glædelig jul.
Kærlig hilsen
Freya