Brev:
Væk hjemmefra
16. januar 2005
Alder:
10 mdr.
Væk hjemmefra
Kære Helen,
Nu skal du være helt ærlig - jeg har brug for din uforbeholdne mening!
Sagen er den, at jeg har fået tilbudt en opgave som indebærer at jeg skal rejse væk i en uge. Min lille pige er 10 måneder gammel og vi har været sammen hver dag siden hun blev født. Jeg har naturligvis været væk i en dags tid, hvor hun enten har været sammen med sin far eller blevet passet af sine bedsteforældre.
Men hvordan vil hun reagere på sådan en uge, hvor vi overhovedet ikke ses? Hun har de sidste par måneder været meget tryghedssøgende og 'morsyg'. Er det måske i virkeligheden mig der vil tage mest skade af denne adskillelse eller hvad siger din erfaring dig?
Bedste hilsner Lillia
PS Jeg ammer ikke længere så den undskyldning har jeg desværre ikke..;-)